Friday, October 22, 2010

Sutera Harbour Resort

Ni sambungan daripada trip ke Kundasang. Lepas balik dari Kundasang, kami sampai di Sutera harbour resort dan check in dalam pukul 7pm.. Masa mula-mula masuk Sutera Harbour tu, wahhh.. cantiknya.. Besarnya resort ni. mana nak pergi ni.. Kami check dalam booking tertulis The Magellan Sutera, so kami terus drive ke situ.
Walaupun hubby dah book The Magelan Sutera tapi pihak hotel kata dah fully reserved and they say so sorry about that. Then pihak hotel convertkan booking kami ke The Pacific Sutera. So, kami pun bergegas ke The Pacific Sutera.
Sampai kat bilik, wah.. cantiknya bilik.. lagi cantik dari Hyatt KK yang kami pernah menginap sblm nih.. So kami pun berehat dan tido dengan lena dan kepenatan pada malam tu..

Esoknya hubby ada meeting. Aku just berjalan2 kat area resort sambil menikmati kecantikan resort ni.. Petang hubby balik meeting baru nak pergi town. Kami dah book shuttle bas hotel utk ke town.
Mcm2 ada dekat hotel ni. Selain ada 2 buah hotel, ada sport and recretional centre, ada marina dan mcm2 lagi.. Swimming pool pun byk giler.. Yang dekat sport centre ada swimming pool olympic siza, bowling, cinema dan mcm2 lagi.. Pendek kata, aku x jemu la dok hotel ni... Kelab golf pun ada. Marina dia besar ngan cantik giler. Ni lin share gambar di Sutera Harbour Resort. Ada sesetengah gambar ni lin ambil dr website sutera harbour. So, acknowledgement to sutera harbour resort..

No comments:

Post a Comment