Thursday, March 17, 2011

Sayang bangat sama kamu..

Opss kenapa entry ni title dia macam ni ya?? sbb entry ni saya khaskan untuk en hubby yang sangat memahami saya dan sangat bersabar dengan perangai saya semenjak dua menjak ni..
Nak tau kenapa? sbb saya baru disahkan mengandung anak kedua sekarang dah masuk 10 minggu. Implikasinya, saya jadi sangat penat + xde mood + malas dan yang paling kronik saya xde selera makan sampai perut masuk angin dan jadi gastrik balik. Jadi en hubby sangat la bersabar dengan menolong sapu minyak, kemas rumah dan melayan muhammad adam firdaus yang dah semakin banyak akal dan semakin manja macam mama dia.. En hubby sangat bersabar dengan membawa saya berjalan-jalan cari tempat makan untuk mencari selera saya.. Dan yang paling terharu, en hubby bawa saya cuti seminggu ke swiss garden resort kuantan supaya saya dapat berehat menikmati laut yang luas dan cantik. En hubby bawa saya makan seafood yang sangat fresh tapi apa kan daya saya mmg xde selera nak makan seafood sampai tengok pun rasa nak muntah.. En hubby sangat bersabar dengan saya dan sangat memahami saya yang sentiasa mood melencong ntah ke mana... Kepada en hubby, terima kasih kerana sangat bersabar dengan saya... I love you so much!!!!

6 comments:

  1. soooo tweeet entry ni..baru tjmpe blog lin :)

    ReplyDelete
  2. kaktim... hehe.. akak sihat? entry ni dedicate utk en hubby saya sbb mood saya ting tong giler skg ni.. huhuhuu.

    ReplyDelete
  3. wow..kene byk belajar dari ude ni..hahaha anyway
    x sempat nak ucap congrats for the second child..hope he/she to be manja like adam..hahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha.. zarith.. malu la pulak.. itu yg kaklin syg sangat ngan uda kamu tu.. anyway, thanks for the greeting..

    ReplyDelete
  5. hehe mase ting tong ni mesti mr hubby sgt suker ek..miss uols la..hrtu g pekene minum pagi @ kak zana..dpt la jmpe k elli jap..biler lagik kiter nk gath ek..jommm...

    ReplyDelete
  6. haahla.. minum kat cafe kak zana, dah lupa dah nama dia.. mmg kenangan yg best kan makan sama2, gelak sama.. jom gathering.. miss u all too..

    ReplyDelete