Thursday, May 10, 2012

Felda Residence Hot Spring

Cuti baru-baru ini kami sekeluarga diajak oleh kakak hubby utk bercuti di Felda Residence Hot Spring di Sungkai, Perak.. Lin mmg excited sbb x pernah lagi datang dan memang dah byk kali ajak hubby nak pergi situ. Yerla.. setiap kali balik Perak, mesti lalu Sungkai, dan mesti nampak signboard iklan hot spring ni..
Jadi kami mula percutian kami dengan kami balik kampung di Parit sehari sebelum.. Di rumah mak mertua, kami buat persiapan.. Semestinya memasak.. Actually family mertua memang suka buat makan-makan.. Jadi bila rancang nk berkelah, mmg banyak la makanan nak masak buat bekal kat sana nanti.. Sebenarnya kat sana mmg dah ada dapur tp persediaan makanan buat di Parit..
Sampai sana kami pun jalan-jalan di sekeliling hot spring mmg cantik.. Dan memang ramai org sebab weekend.. Kebanyakannya family.. Suhu air dia berbeza dari kolam yang dekat dengan source air panas tu sepanjang kolam yg mengalir.. makin jauh dari source makin kurang panas air dia.. Kolam yang paling panas, kat situla jadi port rebus telur..
So, ni gambar sikit di villa dlm Hot Spring. Gambar kat hot spring x sempat snap sbb bateri habis la pulak...






No comments:

Post a Comment