Friday, November 12, 2010

Fireflyz RM0.01 sen promo

Mcm mana nak start yer.. Sejak aku aktif berforum ni, makin ligat aku dgn mambaca ngan hantar post serta share info ngan member2 forum aku.. Hasilnya aku dapat tau Air asia ngan Fireflyz ade wat promo kira mcm free seat la.. bayar airport tax jer.. So rancangannya adalah sama ada nak pegi Langkawi @ Kuching. Kali ni ingat nak pegi domestik jer sbb dah beli tiket flight ke Singapore bulan Jan 2011. So, mmg dijangka akan habis duit bershopping la di sana..
So, survey punya survey, aku pun meng 'confirm payment' dengan fireflyz ke kuching dari KLIA pada 7hb - 10hb May 2011. Harga tiket jangan terkejut ya.. RM18 return.. yayayay.. Apa lagi, aku pun grab 12 tiket sume utk family aku bercuti ke Kuching tahun depan..
Saje cari penyakit tapi aku tetap happy, aku pun dengan gatal mulut mengajak mak lang aku satu family ke Kuching juga pada tarikh itu.. So total sume 19 org akan ke Kuching dengan fireflyz.
Lepas ni kena pikir tempat stay ngan transportation laks... tp xpe lambat lagi.. aku nak pikir ke Singapore dulu lagi 2 bulan lebih lagi nak travel....

No comments:

Post a Comment