Thursday, April 15, 2010

Dapur idaman

28hb Mac 2010, aku berpindah ke rumah baru ku di Taman Kejora, Kajang. Wah..seronok dan excited gilerr masuk rumah baru.. Tapi, mcm2 kena pikir.. Nak buat itu la, nak beli ni laa... Yang paling aku excited sudah tentu kitchen cabinet aku la... Aku rasa macam nak buat dapur tu jadi mcm dapur idaman aku.. Tapi, maklumla masuk rumah baru mmg byk nak pakai duit. Jadi aku pun decide buat jela mengikut budget yang ada. Budget aku dalam 5K. Mmg sikitla kalau nak dapur yg 'dabomb' kan...
Aku pun survey dan minta quotation. At last aku pun hire 2 company ni buat. Kenapa 2? Sbb yang 1st tu aku dah booking, so sayang la kalu duit tu burn mcm tu je. Jadi yang KC bawah company lain, yang atas company lain. Jadi.. siapla kitchen cabinet aku..

Ni la gambar nyer, simple je... tapi cukupla dengan keperluan aku..
Size : 13 ' semua sekali, L shape
Hood & Hob : Rinnai
Material: Table top: Granite
Cabinet : Melamine

2 comments:

  1. waaahh... suke2,

    msh ada ruang lg kalu mama nk letak coway water purifier b'hampiran sinki tu..tak payah dah pakai cerek :D

    ReplyDelete